/ PIRKIMO IR PARDAVIMO TAISYKLĖS BEI SĄLYGOS

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šis dokumentas yra pirkimo-pardavimo sutartis (toliau – Sutartis) tarp UAB “Nanotekas“ (įm.k. 302556657)  (toliau – Pardavėjas) ir pirkėjo (toliau Sutartyje – Pirkėjas), kuri nustato bendras tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje „www.nanocare.lt“ (toliau Sutartyje - Parduotuvė), Pirkėjas ir Pardavėjas kartu – Šalys, o atskirai – Šalis, sudaro šią Sutartį ir susitaria:

1.1.1. Ši Sutartis yra sudaroma siekiant užtikrinti Šalių sklandų bendradarbiavimą ir aukštą paslaugų Pirkėjui suteikimo kokybę.

1.1.2. Abi šalys sutinka, kad asmuo, kuris užpildo Parduotuvės vartotojo profilio registracijos formą ir patvirtina šias Taisykles pirkimo metu pažymėdamas varnele „Aš sutinku su parduotuvės pirkimo ir pristatymo sąlygomis", yra susipažinęs su Taisyklėmis ir besąlygiškai sutinka bei supranta visas Taisyklėse nurodytas sąlygas ir įsipareigojimus.

1.1.3. Užsiregistravęs Vartotojas tampa Parduotuvės Pirkėju, kuris įgyja Taisyklėse nustatytas teises ir pareigas. Šios Sutarties pasirašymo data laikoma Pirkėjo registracijos anketos sukūrimo data. Registracijos anketos sukūrimo momentas fiksuojamas Vartotojui pateikus savo vardą, pavardę ir elektroninio pašto adresą.

1.1.4. Sutikęs su internetinio tinklapio www.nanocare.lt Parduotuvės pirkimo ir apmokėjimo sąlygomis (toliau Sutartyje – Sąlygos) ir užsakymo metu paspaudęs „Patvirtinu užsakymą“ nuorodą, Pirkėjas rodo savo laisvą valią įsigyti užsakymo turinyje minimus produktus ir prekes (toliau Sutartyje – Prekės) už užsakyme nurodytą kainą.

1.1.5. Užsakymas laikomas gautu nuo to momento, kai Pardavėjo administravimo profilyje sugeneruojamas Užsakymas Pirkėjo vardu (Toliau Sutartyje – Užsakymas). Pirkėjas apie sėkmingą Užsakymo sugeneravimą bus informuotas elektronine žinute (Pirkėjo registracijos anketoje nurodytu elektroniniu pašto adresu). Jei užsakymas dėl sistemos gedimo ar kitų aplinkybių nebūtų suformuotas, Pirkėjas negaus jokio pranešimo. Negavus Užsakymo patvirtinimo el. paštu, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Pardavėją el. paštu info@nanocare.lt ir informuoti apie klaidą.

1.1.6. Pardavėjas turi teisę bet kada apriboti Pirkėjo teises arba panaikinti Pirkėjo registraciją elektroniniame tinklapyje www.nanocare.lt, jeigu Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytų sąlygų ir taisyklių. Pardavėjas taip pat turi teisę panaikinti Pirkėjo atsiliepimus jei šie yra įžeidžiančio turinio, kuris pažeidžia LR teisės aktuose numatytas normas.

1.1.7. Abi Šalys žodiniu ar rašytiniu susitarimu turi teisę atšaukti, pakeisti Užsakymą.

1.1.8. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytus reikalavimus. Naujausia Taisyklių versija yra pateikiama Pirkėjui kiekvieno Užsakymo formavimo metu.

1.1.9. Visuose šios Sutarties punktuose vienaskaita gali reikšti daugiskaitą, vyriška giminė – moterišką, bei linksnis kitą linksnį, jei tai savaime suprantama iš Sutarties turinio ir Sutarties Šalių.

 

2. Asmens duomenų apsauga

2.1. Bet kokia Pirkėjo informacija, kuri yra susijusi su asmens duomenimis ir kuri yra užregistruojama Parduotuvėje (vardas, pavardė, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas ir kita e-parduotuvės registracijos formoje nurodyta informacija), yra renkama tam, kad:

2.1.1. Sėkmingai apdoroti Pirkėjo Prekių ar paslaugų užsakymus.

2.1.2. Sumažinti Pirkėjo laiko sąnaudas pirkimo proceso metu.

2.1.3. Išspręsti problemas, susijusias su Prekių pateikimu ar pristatymu.

2.1.4. Įvykdyti kitus sutartinius Šalių įsipareigojimus, numatytus šiose Taisyklėse.

2.2. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Pirkėjo asmens duomenų apsaugą LR įstatymų numatyta tvarka. Visa apie Pirkėją sukaupta informacija nėra ir nebus perduodama trečiosioms šalims, išskyrus LR įstatymuose ir teisės aktuose numatytus atvejus.

2.3. Pirkėjas supranta ir sutinka, jog siekiant įgalinti svetainės www.nanocare.lt funkcijas bei suteikti klientui el. parduotuvės paslaugas, UAB "NANOTEKAS" privalo naudoti šiuos funkcinius slapukus:
2.3.1. Svetainės funkciniai slapukai – jie leidžia naršyti mūsų svetainėje ir naudotis jos funkcijomis, pavyzdžiui, „Įdėti į krepšelį“ ar "išsaugoti pasirinkimą".
2.3.2. Svetainės analitiniai slapukai – jie leidžia mums įvertinti ir išanalizuoti, kaip klientai naudojasi svetaine, kad galėtume pagerinti jos veikimą ir apsipirkimo patirtį. Šių slapukų informacija naudojama tik statistiniams įverčiams skaičiuoti.
2.3.3. Klientų parinktis įsimenantys slapukai – Jums naršant ar perkant svetinėje nanocare.lt, šie slapukai įsimins Jūsų pasirinkimus. Taip mes galime užtikrinti maksimaliai įmanomą sklandų, nesudėtingą ir kuo paprastesnį prekės pardavimo procesą.
2.3.4. Reklaminiai arba rinkodarai skirti slapukai - tokių slapukų svetainė nanocare.lt netaiko, išskyrus atvejus, kuomet tokius slapukus naudoja trečiųjų šalių paslaugų teikėjai (pvz. Youtube, Google, Facebook ir pan.) teikiamuose įskiepiuose (angl. modules), kurių tiesioginė funkcija yra parinkti tikslinę reklamą vartotojams. Pardavėjas duomenų, skirtų reklamos ar rinkodaros tikslams iš Pirkėjo nerenka, tų duomenų netaiko, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas registracijos metu pažymi varnele punktą "Siųskite man naujienlaiškius!" ir pageidauja gauti naujienas.

 

3. Sutarties sudarymo momentas (Prekių užsakymas)

3.1. Šalys susitaria, jog konkrečių prekių pirkimo - pardavimo Sutartis yra laikoma sudaryta ir įsigalioja nuo to momento, kai Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui jo nurodytu elektroninio pašto adresu elektroninį laišką, kuriame patvirtina, jog Pirkėjo užsakymas priimtas ir užsakytos Prekės bus išsiųstos Pirkėjui.

3.2. Kiekvienas Pirkėjo pateiktas Užsakymas yra saugomas Pardavėjo elektroninės parduotuvės duomenų bazėje. Pardavėjas pasilieka teisę Užsakymus, esančius duomenų bazėje, panaikinti po jų įvykdymo/atšaukimo.

3.3. Apie pradinę Užsakymo būseną, taip pat Užsakymo būsenos pakeitimus Pirkėjas bus informuotas elektronine žinute (Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu). Galimos Užsakymo būsenos:

3.3.1. Užsakymas laukia patvirtinimo – Pardavėjas gavo Pirkėjo Užsakymą, tačiau Užsakymas yra nepatvirtintas nes Pardavėjas neturi Pirkėjo prašomų produktų arba Pardavėjas dar nesusipažino su Užsakymo turiniu.

3.3.2. Užsakymas patvirtintas – Pardavėjas priima Pirkėjo pateiktą Užsakymą ir su Užsakymu susijusius Sutartyje išvardintus įsipareigojimus.

3.3.3. Užsakymas atšauktas – Pardavėjas informuoja Pirkėją, jog Užsakymas yra atšauktas. Dėl Užsakymo atšaukimo priežasties ir galimų alternatyvų Pardavėjas susisieks su Pirkėju ir jį informuos per protingą terminą.

3.3.4. Užsakymas kompensuotas – Pirkėjas informuojamas, jog pinigai, jei Pirkėjas juos pervedė iš anksto Pardavėjui, yra grąžinti pagal Sutarties 6.6. punktą ar abipusį Šalių susitarimą.

3.3.5. Užsakymas išsiųstas – Pirkėjas informuojamas, jog jo Užsakyme pateiktos Prekės yra išsiųstos Pirkėjo nurodytu adresu Pirkėjo pasirinktu siuntimo būdu. 

 

4. Prekių kaina ir apmokėjimo tvarka

4.1. Prekių užsakyme ir Parduotuvėje patalpintų bei parduodamų Prekių kainos nurodytos su PVM.

4.2. Mokestis už transportavimą nurodomas, kai suformuojamas užsakymas, iki jo patvirtinimo.

4.3. Pirkėjas už užsakytas Prekes gali atsiskaityti vienu iš būdų:

4.3.1. Išankstiniu būdu bankiniu pavedimu, nurodydamas užsakymo numerį bei savo vardą ir pavardę.

4.3.2. Grynaisiais pinigais, Užsakyme pateiktų Prekių pristatymo metu (COD), jei Pirkėjas pristatymo būdu pasirinko Kurjerį. Pirkėjas supranta ir sutinka, jog Lietuvos Paštas galimybės atsiskaityti už prekes grynais pristatymo metu nesuteikia.

4.3.3. Bankiniu pavedimu per www.opay.lt sistemą, atliekant automatizuotą apmokėjimą pasirinkus vieną iš bankų logotipų.

4.4. Pateikdamas Užsakymą Pirkėjas įsipareigoja už Prekes atsiskaityti laiku. Prekių pirkimo - pardavimo Sutarties sudarymo momentu laikoma Pardavėjui patvirtinus Užsakymą (pagal 3.3.2. punktą).

4.5. Kai mokama išankstiniu mokėjimu, Pirkėjas įsipareigoja atsikaityti per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo užsakymo patvirtinimo gavimo iš Pardavėjo momento. Pardavėjas apie gautą Pirkėjo įmoką informuos el. pranešimu per artimiausias 24 valandas nuo apmokėjimo gavimo momento. Pirkėjui nesumokėjus už Užsakyme nurodytas prekes per 24 (dvidešimt keturias) valandas, praėjus 48 (keturiasdešimt aštuonioms) valandoms po Užsakymo gavimo momento, Užsakymas netenka galios ir Pardavėjas įgyja teisę pasirinktu metu Užsakymą anuliuoti. Kitais atvejais, Pirkėjas su Pardavėju atsiskaito grynais Prekės perdavimo ar pristatymo momentu.

4.6. Pirkėjui atsiskaitant per opay.lt sistemą, Užsakymo apmokėjimo gavimas ir patvirtinimas atliekamas automatizuotos sistemos. Gavęs apmokėjimą, Pardavėjas standartine el. laiško forma informuos Pirkėją Pirkėjo profilyje nurodytu el. paštu. Jei apmokėjimas už Užsakymą nebus atliktas sėkmingai, Pardavėjas įgyja teisę panaikinti Užsakymą. Pardavėjas neatsako už sistemos klaidas, galinčias pasitaikyti banko sistemose ir opay.lt sistemoje, nes jų nevaldo ir nėra atsakingas už jų veiklą(-as).

5. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti Prekes Parduotuvėje šių Taisyklių ir Parduotuvės nustatyta tvarka.

5.2. Jei užsakymas yra nepatvirtintas Pardavėjo, Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties, sudarytos su Parduotuve, atšaukdamas Užsakymą išsiunčiant el. laišką Pardavėjui arba susisiekiant su Pardavėju telefonu.

5.3. Taisyklių 5.2. punkte numatyta Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis.

5.4. Taisyklių 5.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu Prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, ar ji nebuvo naudojama.

5.5. Pirkėjas įsipareigoja priimti Parduotuvėje užsakytas bei pristatytas Prekes ir sumokėti už jas sutartą sumą, jei ji dar nebuvo sumokėta.

5.6. Pirkėjas įsipareigoja, neperduoti trečiosioms šalims savo atpažinimo kodo ar prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda atpažinimo kodą -  privalo nedelsiant apie tai informuoti Pardavėją elektroninės parduotuvės "Apie Mus"  skiltyje nurodytais kontaktais arba "Susisiekite" skiltyje esančia kontaktinės užklausos forma.

5.7. Jeigu pasikeičia dalis ar visi Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsiant juos atnaujinti.

5.8. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.

5.9. Pirkėjas įsipareigoja kaskart patvirtindamas Parduotuvės Prekių Užsakymą susipažinti su siuntimo ir apmokėjimo taisyklėmis.

5.10. Pirkėjas turi pilną teisę nesuformuoti Užsakymo. Iki galo nesuformuotas Užsakymas neįpareigoja pirkėjo apmokėti prekių.

5.11. Pirkėjas privalo pateikti visus Prekių siuntimui reikalingus duomenis: Vardą, Pavardę, pristatymui tinkamos vietos Adresą su Pašto Kodu ir kontaktinį telefono numerį. Nenurodžius visų šių išvardintų duomenų, Pardavėjas neturi galimybės išsiųsti užsakytų Prekių Pirkėjui tol, kol nebus pateikti visi reikalingi duomenys siuntimui.

 

6. Pardavėjo  teisės ir įsipareigojimai

6.1. Pardavėjas, tinklapio administratoriaus valdymo pulte pakeitęs Užsakymo būseną į „Užsakymas patvirtintas“, įsipareigoja patiekti Pirkėjui Prekes už Užsakyme nurodytą kainą. Pardavėjas turi teisę siūlyti Pirkėjui alternatyvius produktus, atitinkančius Užsakyme esančioms Prekėms, jei alternatyvūs produktai labiau atitinka Pirkėjo interesus ir poreikius.

6.2. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui – Pardavėjas be išankstinio perspėjimo gali apriboti Pirkėjo teises, sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis elektronine parduotuve bei išskirtinais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

6.3. Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui, susiklosčius svarbioms aplinkybėms ar atsiradus force majeure sąlygoms.

6.4. Pardavėjas gali vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas be atskiro pranešimo Pirkėjams.

6.5. Pardavėjas turi teisę atskleisti Pirkėjo duomenis Lietuvos Respublikos teisėtvarkos institucijoms, jei institucijos to pareikalautų.

6.6. Pardavėjas privalo sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

6.7. Pardavėjas turi teisę Pirkėjui el. paštu 1 (vieną) kartą priminti apie iki galo nesuformuotą ir/ar neatliktą užsakymą. Iki galo nesuformuotu užsakymu laikomas toks užsakymas, kurio metu Pirkėjas įdeda į Pirkinių Krepšelį prekes, užpildo Kliento Registracijos anketą, tačiau neapmoka Užsakymo ir/ar nepasirenka apmokėjimo būdo arba nenurodo vežėjo. 

6.8. Pardavėjas turi teisę netiekti Prekių Pirkėjui, jei Pirkėjo atliktas išankstinis mokėjimas nepadengia visos Užsakyme numatytos sumos. Apie nepilnai apmokėtas Prekes Pirkėjas bus informuotas elektronine žinute.

6.9. Pristatyti Pirkėjo užsakytas Prekes Pirkėjo nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo laikotarpį.

6.10. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas pristatyti Pirkėjo užsakytos Prekės ar produkto, įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui kitą pristatymo terminą arba analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą ir/arba nesutikus su pasiūlytu kitu pristatymo terminu, Pardavėjas privalo per 72 (septyniasdešimt dvi) valandas grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus, jeigu Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą.

 

7. Prekių pristatymas

7.1. Prekės yra pristatomos per 3 - 7 (tris - septynias) darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo ir patvirtinimo. Gavus apmokėjimą iš Pirkėjo, Pardavėjas per 1 (vieną) darbo dieną paruoš prekes išsiuntimui ir Pirkėjo nurodytu el. paštu išsiųs pranešimą su Siuntos numeriu, leidžiančiu stebėti Prekių buvimo vietą ir pristatymo laiką. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais Prekių pristatymas ir informacija apie Siuntos numerį gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja susisiekti su Pirkėju ir suderinti Prekių pristatymo klausimus. Negavus pranešimo apie Siuntos numerį, Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją. Užsakymams, kurie apmokami prekių pristatymo metu (COD), Pardavėjas išsiunčia pranešimą su Siuntos numeriu išsiuntęs užsakytas Prekes per 1-3 (vieną - tris) darbo dienas.

7.2. Prekes pristato Pardavėjas arba įgaliotas Pardavėjo atstovas.

7.3. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su mūsų įgaliotu atstovu patikrinti siunta pristatytų Prekių būklę.

7.4. Pirkėjui pasirašius kurjerio ar pašto skyriaus darbuotojo pateiktame dokumente, patvirtinančiame pristatymą, yra laikoma, kad siuntoje esantys daiktai yra tvarkingi, o siunta yra perduota nepažeidžiant Sutarties sąlygų.